Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2013(e)ko ekainaren 30(a), igandea

Etxe inguruko bideak Il BI 100

Pagasarri eta Ganekogortaren IM.tik, Alonsotegiko Azordoiaga errekatik gora inguruko kortak eta Artiba auzoa ezagutzeko asmotan abiatu nintzen. Il BI 100
Alonsotegitik abiatu eta Kadaguako korridorepea heldu, eta gaztetako oroimena:
Larramendi futbol-taldearen aspaldiko zelaia. Bertan zenbat une gozo.

Zelai zaharraren garai berriak
Lehenengo bidegurutzea:
Pagasarriranzko norabidea hartu nuen
Naturari apurtxo bat lagunduz gero, badago gustura non egon:
Hurrengo bidegurutze honetan Pagasarrirantz jarraitu:
Azordoiaga trokan landaredia, zuhaizkak eta zuhaitzak ugariak dira:
Ardaola inguruan kartel hau dago:
Neure gaurko bidean aukera ezberdinak daude. Nik neureari ekin izan diot: Pagasarri
Pagasarriko elurzuloak alde batera utzi eta Zamaiarantz jo dut:
Koskorra tontorra urrengorako:
Korten ingurunetik nabil:

Harizti txiki eta aipagarria pinadien artean:
Ganekotik behera erreka:
Bidegurutze honetan Pilipaondo tontorreantz jo dut:
Pilipaondoko buzoia:
Atzera eginda Artiba auzora:
Auzoan hezi berezia eta txukuna ikusi dut: Mendiko lantzarren ateak sarritan oheen muelletzar erdoilduak izaten dira. Artiban muelletzar horiek urdinez dotore margoturik ikusi ditut:



Artibatik Zamaia:
Eta Ganekogorta:
Gaur Alonsotegira:

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina