Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2013(e)ko ekainaren 18(a), asteartea

Larunbatean, ekainak 16, baserrira joateko Bizkaibus-a hartu nuen



Nirekin batera autobusa hartu zuen maletadun gizon batek. Ostean jakin izan nuen galiziarra zela, halako doinuera zuen, eta Bermeora zihoala itsas-kapitaina zen-eta La Gaviota-ren itsasontzian.
Horren berri izan nuen ondoan eseri zitzaion edadeko emakume bat Zornotzan.
Emakumeak autobusa hartu zuentik berba baten joan zen nire gizonarekin, eta horrela utzi nituen Larraben jaitsi nintzen arte

Itsas-kapitaina bi hi-
labeteko kanpaina egitera zihoan, abuztuak 15a arte, bi hilabete Bizkaiko Golko-ko uretan.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina