Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2013(e)ko ekainaren 24(a), astelehena

Entziako lepoak (bortiak): AKARRATE

http://www.youtube.com/watch?v=eshhrvRW590
Sarrera gisa zuberotar abots itzelak bertako lepo bati egindako abesti zoragarria.
Entzia-pean iparrera hainbat herri daude, eta horietako bakoitzak lepo propioa du. Lepo batzuk ezagunagoak eta erabiliagoak dira: Andoin, Atau, Bikuña, ... .
Akarrate ez hainbeste. Atera kontu, izenak izana badu, honetan ere gauza bera gertatzen da, eta Akarrate izeneko tontorra ez du batere izanik.
Ibilaldia Urabain herrian hasi nuen, eta HE.ra jo nuen, 25IL-eko seinaleak lagun. Lehenengo bihurgunean.
Altueraren araberako landarediaz ohartzeko bide aproposa dugu, oso nabarmenak dira behealdeko aritz potoloak, eta goialdeko pago lerdenak (Gobilun). ...
Bideko landaredia
Pagoan bide-seinaleak


Bideko seinaleak: harripilak




Izan zirenen ondasunak: Akarrate-rako bidea irmo

I-era Albeitz, Umandia, Aratz, Aizkorri, ...

Berdeak!!

Egino, Arbarain, Orain, Albeitz, ...

Albeitz, Umandia, eta abar


... Bidea Akarrate mendiaren E.ra ateratzen da. Minutu batzuk Legaire zelaiez gozatu ostean ...



... Akarrate-ra abiatu nintzen, ostean Surbe, ...

 ... Mirutegi ...
Pagoa

... eta Ballo.

Pagadi ertzetik zelaietan zehar txabola-guneaz E.ra ...

 ... egin nuen. Txabola artetik pasatu eta M.ra Bikuña lepora. Bikuña lepotik abiapuntura, ...

Mirutegi IM.-aldetrik
Mirutegi eta haren kontrahormak

Galsoroa


... Urabain-era

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina