Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2018(e)ko urtarrilaren 17(a), asteazkena

Artaunetik E.ra: Leungane-Artaungain

Il. BI 82
Il. BI 83
Il. BI 82-1
Il. BI 81

Horiexek izan dira gaur goizean jarraitu izan ditudan bideak Leunganera eta Artaungainera igotzeko.

Horretarako Artaun herrira jo dut, eta San Bizente baseliza ondotik abiatu naiz Ugariotz auzora

 Hortxe baseliza:

Lekanda

 Ugariotzeko iturri ederra

Ostean, Eguenganarako bidea hartu dut.

Obako haitzaren aukera hortxe izan dut. Kanal horretatik gora.


Eguenganan Il. BI 82ak 83arekin bat egiten du Leunganera igotzeko.
Toki hori bidegurutzea dugu MaƱarira, Arrietabasora, Obara, Aratunera eta, gaurko Leunganera jotzeko.

 Bidean gora Arrietabaso

Bidea

Leunganetik Anboto

Arrietabaso

Udalaitz

Leungane


Jada Il. BI 82-1n gaude.
Hementxe Amudiako aska ederra

Aska gainezka

Aratungaina

Gorbeia Artaungainetik

Artaun herria

Gaina

Leungane Artaungainetik


Artaunera bidea hartu dut Il. BI 81 jarraituz.
Eguneko jantokia

Helmuga: San Bizente baseliza

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina