Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2018(e)ko urtarrilaren 26(a), ostirala

Areatza-Arakaldo

Bizkaibusez jo nuen Areatzara (Haroren Hiribildu, 1338).
Hortxe San Bartolome elizaren ataria

Pagomakurrerako bidean, kanposantu albotik pasatzean, ohar itzela!

Upomakatza lepoa. Bertan atsedenlekua eta iturria.
Errepidean, gora.

Bikotzgainerako bidetik Adarra atxa, Astepekatu, Atso agureak.

Bikotzgaina zeharkatu eta M.ra jo. Garaigorta

Bertatik Leungane

Artadia atzean utzi

Aizbelaga, enkartegitarrek buzoiaren aztarna utzi dute!

Arrugaetako atxaren buzoia.
Ez nuen gora jo mendizale baten gozamena ez oztopatzeko. Gainera heltzeaz disfrutatzen ari zen. Algortako koadrila bateko bizkorrena.

M.ranzko pagadia

Untzueta E.tik

Untzuetagaina

Bertatik Anboto

Gorbeia

Belaute eta Gallarraga

Arakaldora jo nuen. Hementxe udaletxea


Bolatokia


Bertako trengeltokitik etxera buelta.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina