Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2014(e)ko azaroaren 4(a), asteartea

Zakur zaharrak badaki bidea.

Arrolako Oppidum-a ezagutzeko asmoz mendira atera nintzen.

Horretarako Aulestitik abiatu nintzen. Bertaraino Bizkaibusez baliatuz

Autobusetik jaitsi eta harribitxi honekin aurkitu nintzen: IbaƱez jauregia

Narea auzorantz jo nuen. W.rantz, aldatzgora. Bide bazterreko baserria eta ortua: Arkoida

Narea auzoan Goiti garaia ikusi nuen

Bertako baserriak:
Aldekoa

Nareauriguen

Loperena

 Lexarrebeko baserritik Iluntzarrerantz jo nuen. Hortxe euskal kostaldea

Urdaibai aldea


Haizeak nondik jo...


Leizearen sarrera

Iluntzar

Lepoko bitxia

Nabarnizera jaitsi eta Merika auzoa ezagutzera joan nintzen eta bertako baserriak




Ibilbide labur hartu nuen arrolara egiteko. Sarritan gertatu izan zait fidatu eta sufritu. Bidea ez da existitzen

Nabarnizko Argiarro baserri albotik Arrolara jo nuen.

Oppidum-a
IW.eko sarrera



Harresi barruko aztarnak


E.ra Urregarai

Karobia

Arrolatik behera Arratzura heldu nintzen. Bide-seinaleak. Loiola auzorantz egin nuen


Arratzutik Ajangizkorako bidea

DoneJakue bidearekin topo egin nuen

Gernika

Ajangizko indarra

Frontoia


Helmuga: Gernikako tren-geltokia. Eta abiara!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina