Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2014(e)ko urriaren 11(a), larunbata

Abadien bierra da gatxena: eurek sinisten eztabena, bestieri sinistu.

Il. Bi 255 Ikasta-Sollube

Zamudioko Psikiatriko albotik abiatu nintzen oinez. Bertaraino Bizkaibus hartu nuen.
Harritu nintzen Txorierriko korridorean goizean goizetik ikusi nuen kotxe pilaketa. Gidari gaixoak, lanarekin nahiko ez eta gainera, bidaia. Zertarako daude herri-garraioak, baina beno, norberaren ardura da.

Hantxe bertan gaurko ibilaldiaren bide-seinalea dago

 Goizean goizerako aramuak lana eginda

Bidea Berreaga mendizerrarantz

Gainaldera heltzerakoan bide-seinale horiek daude. Nerea Aseburukoa da.

Bertan M.ra

Eguneko lehen komedia. Fikarako bide-seinalea eta bidea bera sasiak janda daude.
Bideak egiten dira, esaterako GR280 hau, baina mantenuaz nor arduratzen da? Interes pribatuak daude? Ikusten da-eta bide inguruko lur jabeek herri-bidea ez dutela errespetatzen. Beste adibide bat beheratxo gertatzen da Asuburugoiko baserri gaineko belardiaren zati bat da herri-bidea. Hau da, belardiaren jabeak herri-bidea berea egin du. LOTSAGARRIA!

Gamiz-Fika, Arrieta eta Sollube gaina

Bideko laguna

Indabak baserriko portalean sikatzen

Hortik nator

Arpeltzarra

Fikako elexaldea


Kalabaza-uzta

Gaztainondoa

Kapritxoa: olibondoak kimatuak


Lagun batzuei esker kilometro bateko buelta eman behar izan dut errepidetik GRa desagartua dago-eta. Eukalipto basoak jan du GRa tarte horretan. LOTSAGARRIA!


Udagoieneko baso-lorak

Fruizeko umildegia

San Salbatore




Libao bistara

Arrietako baserriak


Libao



Ikastako kortabasoa

Meñakarako bidea utzi eta Solluberanzkoa hartu dut

Arrietarrak ez dira makalak!


Bide erripea. Majo botako dute izerdia San Martinek laguntzen ez badie

 Aurrekoa salatu dudan legez, esan behar dut Arrieta udalerriko bideak behar bezala, garbi, topatu ditudala.

Solluberako bidea nerea

Ibiltaria adarra jo gurean




Gudaren oroimenean

Trikuharria


Dotorea



Pakean

Bermeo

Almikeko kanposatuko ate gaineko esaldia




Aspaldiko jolasa

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina