Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2013(e)ko urriaren 17(a), osteguna

Oderiaga inguruko zutarriak: Pagozarreta eta Arlobi

Oderiaga inguruan hiru zutarri daude: Kurtzegan M.an, Pagozarreta H.an eta Arlobi HE.an.
Gaur, urriak 17, azkeneko biak bisitatzera joan naiz.
Belauztegi-tik abiatu naiz. Bertaraino kotxez.
Belaustegitik Austingarmi-rako pista hartu dut, eta bertotik Ukulugortara:
Oderiagaran IM.an
Bidean inguruaz gozatzeko aukera izan dut:


Ukulugorta Oderiaga aldetik
 Oderiagatik Gorbeia
Oderiagatik Anboto
 Oderiagatik H.ra maldan behera jo dut Pagozarretako zutarriaren bila
 Zutarritik H.ra pista jarraituz errekaraino
 Erreka zeharkatu zubi dotore honetatik, eta bertotik I.ra, Arlobi txabolaren bila
Hauxe Arlobi txabola. Pgo baten kontra, eta gaur lagun eta guzti
 Hori zapai dotorea!
 Arlobiko zutarria Usotegietara bidean


 Anboto
 Gorbeia
 Usotegietatik Austingarnirantz jo dut
 Austingarmin
 Austingarmin
Potxoka horiek nire pare: gozatzen "zeruan"

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina