Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2019(e)ko maiatzaren 8(a), asteazkena

Arantzazu-Biozkorna-Artzanburu-Urbia-Malkorra-Zurkurutz lepoa-Iturrigorri

Hiru aste da Arantzazu etorri nintzela bide hauxe egiteko asmoz. Egun hartan hegoko haizeteak Arabako mendietatik bota egin nindun, eta eguneko asmoa aldatu behar izan nuen. Arazorik ez Artiako San Juan ezagutu nuen-eta.
Gaur, berriz, hego haizea ez da zakarra eta egun pasa egiteko Arantzazura jo dut.

Arantzazu inguruko landaredia

Goizeko lehen orduetan pakea santutegi inguruetan

Frantzizkotarra eskutan Andra Maria eta haren Semea

Txabolatxo horren bankuan aspaldian bazkarri aparta egin izan nuen

Duruko txabola
Aspaldian neure mendi-lagunarekin bazkari ostean "mundua konpontzen" aritu izan ginen.

Duru. Aloñapean 12 txabola daude.

Biozkorna lepotik izen bereko mendia.
Lepo eta bidegurutze: Zegamara, Brinkolara, Urbiara eta Arantzazura
Bertotik Artzanburura jo dut

Igoeran Aloña

Brinkolako urtegia

Artzanburutik E.ra

Adarraitz

Pake osoan

Urbia


Begira eta lasai

Hamaiketakoaren taberna Urbia errekatxoaren bazterrean

Abel gorriak Urbian

Pagobakoitza trikuharria

Fonda

Ollantzu

Zorrontzarri zutarria

Lengokoaitz

Burdinkurutzetik Obururantz garo lehhorren magala

Oburu

Malkorra.
Bi tontor hauek gogoarazten naute aspaldiko mendi lagunak: Enrike eta Pedro

Artzanburu aldea

Urkilla mendikatea

Aratz

Aitzgorri

Urkillarantz

Malkorra

Urkitzako lepoa trikuharria


Urkitza

Napar basoko punta

Zukurutz

Zurkurutzeko lepoa.
Bertotik behera, Iturriotzerantz

Tapauki ederra!

Bidea eta pagoen orriak bersortuak

Bideko seinalea

Besarkada

Adar okertua

Pagadia. zoragarri!


Urkullu erreka

Eserleku aparta!

Zenbat jolas eta zenbat izerdi Iturrigorrin!

Bizitza!

Jantokia!

Otraitz



Erreka?



Informazioa eta usaina!

Ganbarako sarrera

Behi ez ohikoak!

Santutegia Sindikatik

Milikuan oroitplaka

Diamante-puntadun harriak

Elizpea

Beirateak. Javier Alvarez de Eulatek diseinatuak

Elizpetik eleizara

Eleizatxoan mezatan
Bertako irudiak

Sarrera, Txillidaren ateak

Sarrerako"lagunak"

eta Pietatea

Elkarri begira

Adiorik ez, Itsu eta Gor!


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina