Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2018(e)ko maiatzaren 22(a), asteartea

Zumarragatik Loiolara

Zumarragako La Salle ikastetxea goizean lasai, ikasleak ikasgelara bidean. Alboan utzi dut kotxea.

Antiora bidean kiroldegia

Badu zer ebaki!

Antio, zoragarria!

Osinalderako bidean elorriak loratan!

Neguko beroki barik

Izazpi aurrez aurre

Garo-pila. Abelburuen aspigarritzat?

286 ILan Loiolarantz

Izazpirantz

Izazpi laionopean. Magal erripetik neskato bat agertu da korrika koker batekin lagun.

Pagotxetarantz

Aantzetako gaina

Pagotxeta

Ehizarako lana!

ILa albo batera utzi eta Samiñorantz.

Pagotxetako txabola

Hau bai lana!

Gaurko hamaiketako tokia

Hau be Pagotxeta!

Samiño bidean lainopean.

Aspaldikoak!

Iruarrieta

Tontorra lainopean. Pena, ez dut ezer ikusten!

Patxadatsu!

Pagaditxoa

Bai lekua!

Arkiña tontorra

Txabola dotorea!
Oñatz auzoa!

Toki-Ederreko Ama

Alboan iturria

Hau be tokia!

Azkoitiara heltzen

Bai seinalea! Bejondeiela!

Aspaldikoak!

Frantzizko Xabier Munibe azkoitiarra. Xebas Larrañagak eginikoa

Tren-geltokia

Aztarnarik ez. Pena!

Digitalis purpurea. Kuku-praka. Bide bazterrean

Zezenak eta zezen-plaza

Bai ortua!

Loiolako santutegiko elizpeko detailea


Ibañez Oinazkoen dorretxea

Txillida?

Santutegia

Inaxio Uriaren oroitarria!

Neure Lurraldebusaren ordutegia

Goizeko lasaitasunarekin alderatuz, arratsaldean jolasak



Lurraldebusen bueltatu nintzen Loiolatik Zumarragara. Gidari mutrikuarrak eskertzeko informazioa eman zidan.
Zumarragako Xaloa tabernan sartu nintzen kafea hartzera, eta, bertan kartel hau ikusi nuen. Ohartzen bazarete ez dago gazteleraz idatzia Extremadurako Falan.
Careresko Jalama ibarrean berba egiten da.

Tabernan bertan euliak uxatzekoa: limoia eta iltze-kanela

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina