Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2018(e)ko maiatzaren 5(a), larunbata

Galdameseko San Pedrotik Meatzaldeko mendietara. Lanbrotik euria nekez egiten du

Eguraldiaren iragarpenari kasu egin gurean Meatzaldera jo dut, horretarako gaurko ibilbidearen abiapuntua Galdameseko San Pedro.
Ibilaldiaren lehen zatiaren, Gurutze tontorrerainokoa, tarte baten bide-seinale hori jarraituko dut:


Akendibar auzorako errepidea alde batera utzi eta seinaleen atzetik


Zipar H.ra

San Roke baseliza. Iruditu zait baselizaren norabidea I._H. dela, arraroa. E.-M. ohikoa

Alboko baserriko ardiak

IL.aren seinaleak aurrera

Elorria nabari basoan!

IL. utzi eta Gurutze tontorreranzko bidean lorak nonnahi

Zaldiak askadun lepo honetan ugari

Tontorra lanbropean. Laster sartuko naiz tunelean egun osorako, Kukuen kantuaren lagun.

Tontorra

Jaitsi eta Gasteran eta Ganeran tontorretara

Txapel ederra!

Zaldia babesean

Txikia tontorra

Bista gozatzen!

Handia, trikuharriaren erdian!

Cuadro tontorra
Altueran tontorren atzetik lanbropean batere bista barik. Gaurko entretenimendua tontorretara!


Sauco auzora bidean Eskatxabel iturri gozoa!

Sauco auzoa: aspaldiko mehatz-bulegoa eta kooperatiba

Beti izan dut gogoa koba hau ezagutzeko, eta gaur gure barik berton nago: Urallaga.
XIX-XX. mendetan mehatza ustiatzen zen. Pepita ustiaketa
Madalena baseliza du.
Atariak 33 metroko zabalera du, eta 15 metroko altuera

Urollaga auzoa atzean utzi, eta behera etenik gabe, H.ra zipar

E.ra Gurutze tontorra lanbro barik, garbi.

Atxuriagara heldu naiz

Gaurko bazkal-tokia

Leku ederra, berton bi mehatz-gune izan ziren: Berango eta Tardia

San Pedron atzera.
Etxe hori ere noizbait zeozer izango zen.

Gurutze mendia San Pedrotik

Herriko plazan Jose Mari Martinez de la Rivas-en monumentua

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina