Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2015(e)ko abenduaren 12(a), larunbata

Markinatik Kalamuara, eta buelta

Markinara jo dut gaurko ibilaldia gauzatzeko horretarako sarritan legez Bizkaibusez baliatu izan naiz.
Goizean goiz Markinan bertan izan naiz.

Il BI 22aren arrastoak jarraitu izan ditut Urkaregiraino. Bidean Done Jakueren seinaleak hortxe izan ditut kontrako norabidean.

Arretxinagako San Migel ilunpean

Gurbiola baserria. Inguruan eta bide bazterrean hiru orkatz ikusteko aukera izan dut


Igotzen eta Santa Urregarain lehen eguzkia printzeak jotzen

Garaia baserri koloretsua

Egizarre baserria

Aukera

Amulategibarri

Ahuntzak ibiltariari adi


Amulategi baserria

Baserri kontra patina. Euri-ura aprobetxatzeko. Bertan iturria, aska eta garbitokia

Atsedenerako leku ederra!



Bertatik Urregarai

Ur-biltokia




IL 121-123tik

Astokumea bere ibiltariari adi

Urkaregigurutze baserria eguzkiak epeltzen

Iraungo du?

Hiruiturri. Zaindu beharreko leku politxe


Lautadarantz jo dut. Bidea laburrra, baina erripe eta labankorra

Kanpaizuloraino bidea erripe eta labankor

Kalamuatik Urregarai

Oiz

Arno

Anboto

Urko


Kalamua ze toki ederra!

Kalamuatik Mendebaldera jo dut, Barinagarantz Il BI 23tik



Maxubei baserria

Zorrozteko harria

Erlauntza

Izar baserria, eta halako landarea



Illoro Beitiako aspaldiko lan-tresnak. Horiek bai gimnasiorako-tresnak



Detaileak
Mikel Lertxundiren eta Lorenzo Askasibarren eskultura

Errepidean ezkerrera hartu dut, Il BI 149tik. Bide-seinalea lurrean dago.

Ibarguengo garaia
Jausiko da?
.
Zer geldituko da
maitatu genituen lurralde haietatik
hiriak, zer urruntasun arrotzera
joan ziren ezkutatzen, desegiten,
etxea inguratzen zuen loredia
nork berreraikiko du soaren mirariz,
zuhaitzek izanen al dute arnasemailerik
munduaren egunsenti bakoitzean...


Xabier Lete


Bideak lubakia dirudi!

San Martin baselizara jo dut

Iturretako San Martin baseliza. Hau sorpresa! Ze leku dotorea eta txukuna. Bideak beti izaten ditu horrelako sorpresak















Urkien azal zuri-zuria

Urko bidera jo dut, eta bertan Urko ibaia zehartzako zubia



Bidarte jauregia edo Mairuaren etxea


Lorategira pasabidea

Hurrengorako beste aukera batzuk


Eliz txiki

Forja barrokoa


Karmengo iturria

Juan Antonio Mogelen testuak

Udaletxea

Habiara buelta Bizkaibusez

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina