Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2015(e)ko abenduaren 17(a), osteguna

Barazar-Areatza

Gaur Barazarretik abiatu naiz, eta bertaraino Bizkaibusa hartu dut.
Barazarretik Saldroporantz jo dut eta egunsenti honetaz gozatu ahal izan dut


 Hodeiak eta haien koloreak zoragarriak izan dira



 Hodeiez eta naturaz gozatuz, porzierto ehiztaria eta txakurrak hortik behetik zenbiltzan, Atxurira heldu naiz.

Atxuritik Lekanda, gaurko tontorra, ...
 Saldropo, Anboto eta Izpizte.

 Atxuri atzera begira

Arimekorta aldetik Gorbeia, Aldamin eta Lekanda

 Aldamin eta Aldaminape.

Lexarreta

 Lasaitasuna

Ez dago txarto!

Bizkaiko lehen aterpe pribatua Zenigortan

Bertan izan zen Jesus Guridi Amaya opera Bilboko Coliseoan estreinatu eta gero

Lapurzulo bidea egin ostean Aldaminozpetik Aldabera

Aldabetik Lekanda

Egiriñao, eta atzean Aldamin eta Gorbeia

Iondegorta urtegia

 Arraba eta Lekanda

 Arrabatxuko entradeatik Arraba


 Entradeatik gora

 Lekandatik Itxina eta Oderiaga, ...
 Arraba.

 Igalirrintza eta Lekanda arteko lepotik behera egin dut Pagomakurrerantz.

Berton bideko hagina

Enborra



Pagoa

Ibiltaria

Pagomakurretik Areatzara orri artean

Upopeko bazkatokia

Bi bizitzeko baserria

Eserleku elegantea!


Zubitxoa Areatzan

Aspaldikoa!

Bitxia






Udaletxea, lehengo eskola eta goardia zibilen koartela

Gortazar jauregia

Bilbon

GORTAZAR JAUREGIA


XVIII. mendeko jauregi barroko hau Plaza Barriaren ondoan dago, eta familiaren armarri ikusgarria du aurrealdean. Domingo Martin de Gortazar y Guendicak agindu zuen bere gurasoak bizi izan ziren eremuan eraiki zedila. Garaiko kronikek honakoa diote: “Gortazartarrek, Bilboko beste familia garrantzitsu batzuek bezala, Posta Kaleko 8. zenbakian zuten jauregia eraberritu zuten, eta garai hartako egoitza-eremurik luxuzkoena osatu: Hareatza”. Garai hartan 707 etxe baino ez zeuden Bilboko Hiribilduan.
PALACIO GORTAZAR

Etxe barrokoak


Hiri bildua





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina