Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2014(e)ko ekainaren 1(a), igandea

Zikiñak garbia zikintzen.

Gaur, ekainak 1, Bilboko IL.aren zatitxo batetik paseatu dut, Artxanda aldetik.

Arboladiez gozatu ahal izan dut



Badakit gure udalaren mantenu ahalegina handia dela. Bidexka hori garbitu barik dute

Penagarria da zikinkeria ikustea. Bilbotarrok dirutza gastatzen dugu gure hiria garbi mantentzen. Agian garaia da zikintzen duenak ordaindu egin beharko lukeela. Ni, isunen alde nauzue.
Bilboko begiratoki aparta. Zakarrontzi bat izan arren, zikinkeria nabarmen

 Informazio-kartela "artista"ren batek zikinduta

 Etxebarria parkean zakurkaka boltsa batean eta lurrean botata

ZAINDU DEZAGUN GUREA!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina