Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2014(e)ko ekainaren 10(a), asteartea

Haizea buruan eta ibilli munduan

Azkorritik abiatu naiz Plentzirantz. Bertaraino Bizkaibus-ari esker heldu naiz.

Berehala bistara izan dut Barinatxe

Atxabiribileko itsasoa


Itsaso gaineko landareak

Hortxe Meñakoz hondartza zoragarria



Barrika aldeko kosta


Gorliz aldea



Barrikatik Plentziaraino bidea

Txipio padura

Hortxe duzue Plentziako zubia. Javier Manterola ingenieri nafarrak diseinatua

Ramon Basterra olerkariari omen: Plentzian eta Bilbon


Butroe ibaian gora Mungiarantz

Bidea
Bide hau egitea gomendagarria da

Ibaiaren bazterrak





Baserri berriak

Betikoak

Landetxo goikoa baserria 

Landetxo behekoa

Mungia herriko plazako detaileak





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina