Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2013(e)ko azaroaren 3(a), igandea

Izkira: Hagintzarren bidetik Soila, Korresetik Arregi-Muela

Gaur igandea, azaroa 3, Antoñana-ra abiatu naiz

Kotxea aspaldiko tren geltoki ondoan utzi dut. Egun Vasco Navarro trenbidearen aztarnak geratzen dira: http://www.izkinatural.com/eutrena bera, tren geltokia, azpigeltoki elektrikoa, eta sorpresa




 Hauxe sorpresa! Arbola gainean, oker ez banago platanondoan, umeen etxetxua
Bertotik abiatu naiz Soilara

 Aginaren bidetik
                             










Joar eta La Plana
 Haginaren bidearen seinaleak
Gaztainondoak
 Bideko sustraiak
                                                                                                                                                                   
Zuhaitz erraldoi gehiago: Lizarra
 Bidean arazoak ekiditzeko: soka
Soilatik Arregi eta Muela
Soilatik udagoienaren koloreak
 Soilatik Korres-era, eta bertako zokondoak ezagutzera



Arregi-ra bidea

Bidetik Soila
 Haritza
 Lurra orbelez gorritua

Muela Arregitik, atzean Joar eta La plana
San Roman baseliza  eta koba

Pagadia
 Bideko seinaleak
Soila
Seinaleak
Udagoiena

Bidea eta nere laguna, Zazpi
Bide bazterreko haritza. Berton Bujanda-ra ala Antoñana-ra jo daiteke
Seinaleak
Haritzak

 Soila
Bisita merezi du.



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina