Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2023(e)ko azaroaren 1(a), asteazkena

Garrastatxu-(Oderiaga)-Nafarkorta-Pagozarreta-Arlobi-Burbona E,-Garrastatxu

 

Gaueko iretargia abiatik

Andramari Pietatearen baseliza eta zezen plaza
Haritzarrak
Hausnarrean eta bigantza jabotzen
Pagotzarrak
Bazkaltokiko bista
Txabola aztarna
Pagadia
Aspaldiko txabola
Ekialdeko Burbona
Bide-seinaleak
Ekialdeko Burbonarakobidea
Bayas
Harrizko zubia
Bayas erreka eta zubia
Burbona basoaren koloreak
Arlobiko zutarria lau haizeetara
4,8 m. luzera du eta 4,3 tna. pisu. 2004an aurkitua.
Arlobi inguruko pagotzarrak
Arlobi txabola
Bayas erreka eta Arlobi zubia
Burbona basoko koloreak
Hamaiketako lekua
Udagoieneko koloreak
Pagozarreta zutarria
1984an aurkitua

Arralde erreka
Nafarkorta gaina
Usteak erdi ustel: Oderiagara jotzeko asmoa nuen. Ohartu nintzen bidea artalde batek zeharkatzen zuela. artaldeko mastinez galazoeragin zidaten aurrera egitea, batez ere mastin emeak. Atzera buelta eta Nafarkortara jo nuen.
Nafarkortako iparreko lepoan behorra eta moxala hamaiketakoa egiten
Aranekoarria eta aurreko estela


Iretargia etxera bidean
Goroztia fruituz betea
Pikatza baserria
Goizean Garrastatxutik abiatu naiz eguneko mendi-ibilaldira. Aurrez aurre Pietatearen baseliza eta zezen plaza



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina