Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2020(e)ko otsailaren 14(a), ostirala

Axpetik Axpera

Gaur goizeko egunsentia

Durangora autobusa hartu dut. Malmasinen istripua, eta dena geldi.
Autobus-gidaria Boluetarantz irten da, Galdakaon berriz hartzeko autopista. Apatan jeitsi naiz. ideia berri batekin buruan: Atxondoko paseoa egitea.
Usteak erdi ustel. Badakizu zelan joan anboto igotzeko, kotxe batetik galdera. Neure burua eskaini Arrazolara joateko. Dena konponduta, eta lehen orduko asmoa betegarri!

Arrazolatik gora

Lagun horiek begira-begira!

Heldu naiz galtzadara!
Erreka bide bazterrean


Ur jauzia

Ipizte laino artean

Txondor-plaza

Pagadia bistara

Anboto

Zabalandi

Udaberria!

Mugarra eta Untzilaitz

Pagotzarrak!

Artola lepoa

Aitz txiki

Artola Martzanara bidean

Baserria!

Martzana. Helmuga. Autobusa bertan Durangora

Gaurko bazkaltokia

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina