Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2019(e)ko apirilaren 10(a), asteazkena

Gernika-Bizkaigane-Sollube-Axpe

Goiz-goizeko panorama ikusirik menditik buelta egitea erabaki dut:

Horretarako Bizkaibusa hartu eta Gernikara. Lurgorriko geltokian jaitsi izan naiz.
Hementxe Lurgorrin geratzen den azkenetariko baserria

Lumo

Done Jakue bidea hartu dut

 Santa Luzia baseliza baserriekin, errotarekin eta burdinolarekin allende-salazartarren multzoa osatzen zuen.
Zallo auzoan dugu, egun Lurgorritzat ezagunago izan arren.
Aspaldiko futbol-zelaiari izena ematen zion.
Zallo bailarakoek San Lorentzo eguna ospatzen dute abuztuaren 10ean.
Gernikan geratzen den harizti arrastoa dugu bertan.
Aurrez-aurre arte ederra!


Bide bazterrean

Baita hau ere

Errigoitiko Madalen-auzoa

Baserria
 Ataria

Metxikas auzoko Zallobante, San Lorentzo,  eliza
 Auzo-eskola

Patxada ederrean!

Bizkaigane Santakrutz-baseliza
Bertan ikuspegi aparta dugu. Uribe-Butroi eskualdea aurrez-aurre

Hurrengo helmuga

Horretarako Gorbeiara jo behar

Santakrutz baseliza

Gorbeia auzoko "biztanleak"

 Bidetik Libao, Arrieta

Gorbeia auzotik aurrera baserria

 Bertatik ikuspegiak

Altamira-Libao errepidea

Gaurko bazkaltokia
 Portzierto, zenbat txerrikeria!

Sollubeko gudarien-oroimena

Errausketa-nekropilia, Bizkaian bakarra ezagutzen da.
K.o.I-III erabili izan zen

 Bi hileta-erritoren aztarnak aurkitu dira: zuzeneko errausketa eta zeharkako errausketa

Inguruko ikuspegia

Zabala baserria

Zabalabarria

Larrazabaleko auzo-eskola

Artetxena eta Porrotena baserrien aztarnetatik pasa eta gero Axpe-erreka zeharkatu dut

Habitxoa

Landaketa sasipean, pena!

 1051n Haroko Eneko Lopezek arabako gotzainari eman zion

Kurtzio-bidea

XVI. mendekoa

Egunpasa ederraren ostean etxean berriz Bizkaibusen laguntzaz

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina