Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2019(e)ko martxoaren 31(a), igandea

Lanzas Agudas-Balgerri-Balmaseda

Goizeko lehen eguzki-printzak egun zoragarriaren iragarpena

Gaurko ibilaldirako pentsatu dut Karrantzara joatea, horretarako Santanderrerako trena hartu dut

Anbasaguaseko tren-geltokian taxia zain izan dut. Taxizale txirrindularia suertatu zait, eta solasaldi entretenigarriaz eraman nau Lanzas Agudasa. Eguneko abiapuntua
Lehen jomuga, Balgerri

Herriko haritza

Lanzas Agudas

Haritzarra

Karrantza bailara


M.ra Monte Grande

Bide zidorra

Hainbat aukera

La Brena lepotik Balgerri

Azken malda

Tontorretik Karrantza

M.ra Ordunteko mendiak, eta sakonera Ason aldea

Ilso de las Estacas. Buzoi bitxia, neure kafetxoaren iragarpena

Kafe ordua leku apartan, harrizko txabola


Maza del Pandorako bidean pagotzarra
 Atzean Ilso de las Estacas

Maza del Pando

Abaroan

Maza del Pando

Pagaditik Burguenorantz

Maza del Pando

Burgueno

Burguenotik Ordunte

Burguenoko goi aldea

Tontorra

Handik nator!
Horra noa: Kolitza

Aukera ederra: il BI 122


Lur gozoa!

Kolitza

Burgueno

Kolitzatik behera

Iturri gozoa

Belaute

Gaurko jantokia. Zenbat izar?
 Kolitza

Bideko landareak

Ahuntzkumeak eta zaindari nagia

Espaldaseca

Balmasedako gaztelua

Zoragarria!

Errekatxuko landa, Aldaienea



Ederra!



San Seberino

Atzera be Bilbon

Iluntzeko argi printzeak

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina