Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2018(e)ko azaroaren 23(a), ostirala

Zollotik Belautera

Inoiz ez da berandu!
Ez nuen Zollo ezagutzen, eta gaur azaroak 23 erabaki du bertara joatea bertatik abiatzeko Belautera.
Herrian konposanturantz jo dut, horixe iruditu baitzait norabidea, Zollon ez baitaga inongo seinalerik mendirako.

 Zollottik gora H.ra Kamaraka. Mugarriluze, Goikogana

 Biderdiko txabolara heldu naiz.
Berton Kurtziagarako norabidea hartu dut, hau da, Santa Luziarantz.

Bidetik Belautegaina

 Bideko etxabere-lagunak

 Arantzaren iturria

 Kurtziaga lepotik Goikogana

 Arrabatxu eta Belaute pean

 Abra Belautetik
 Pagero Belautetik

 Belaute gaina

 Zolloko urtegia

 Biderdi
 Biderditik Belaute

 Biderdiko txabola

 Udagoieneko fruituak

Ur bedeinkatuaren pila

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina