Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2017(e)ko otsailaren 16(a), osteguna

Bakio-Larrauri

Gaur Bakiora jo dut eguneko irteerarako. Bertaraino Bizkaibusa hartu dut.
Autobus-geltokitik Donienerantz abiatu naiz.
Hementxe baselizaren lehen bista:

Bakio egunsentiaren argiak jotzear

Kostaldea mendebalderantz

Doniene Eneperira heldu aurretik



Aketxe

Doniene-irlaren begiak


Aketxe

Ohiturak

Aketxe

Baseliza

221 eskilara

Doniene eguzkipean

Aketxe

San Pelaio baselizaren atea

Baseliza

Udaberria, hortxe

Burgoa

Matxitxako-irla

Sollube-gaina eta "bizkarzainak".

Gaurko jantokia

Arrietako tradizioa


Ikastako korta-harria

Altzetakoa. Meñakara bidean


Urresilo-landetxea

Meñakako baserri bitxia


Irteera Larraurin amaitu nuen.
Neska venezuelandarra egutzeko aukera izan nuen tabernan zerbitzari
Bermeo-Bilbo Bizkaibusak etxera bueltatu nindun

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina