Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2015(e)ko urriaren 8(a), osteguna

Trabakua-Zugastieta. Hodeien azpitik

 Trabakutik gora. Bertaraion Lekeitiorako Bizkaibusaz baliatu naiz, egunero laurden gutxiagotan Termibusetik ateratzen da

Bide errepitsua eta basa franko

 Ipurdikada galanta goraz joan arren

Gerea

 Haize-errotak eskura

Durango aldea lainopean

Zengotitagaina

Moxala umel

Artibai ibaiaren iturria


Anboto

Udazkenean dotoretzen

Tontorra alde batera utzi behar izan dut eguraldia dela-eta.

Oizeko trikuharria



Mugarra

Bide-seinaleak. Ni Urrutxurantz



Bidea

Ajuriaseko baserriak. Urrutxutik behera errepidetik, errebuelta handian zuzuen estratzatik behera



Hori guztia egin berri

Ajuriasen PR177a aurkitu dut helmugarako ala Okarako

Bidean hondarrak


Potzuandi baserria

Hondar gehiago

Zugastieta

Bertan trena hartu dut Bilborako. Autobusa bere eskura dago

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina