Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2015(e)ko martxoaren 11(a), asteazkena

Ura iturrira. Dorleta-Makatzgain-Kurutzeberri-Degurixa-Mugarriluze-Makatzgain-Dorleta

Gaur Deba ibaiaren iturrietara jo dut.
Leintz Gatzaga Etzaustegi baserri gainean aparkatu eta bidean abiatu.
Etzaustegi baserriaren teilatua, Orixol eta Anboto goizean goiz.
Makatzgain gailurraren bila.

Makatzgainetik Orixol eta Anboto

Gorbeia eta Aldamin.

Udalaitz

Kurutzeberri eta Elorreta, hurrengo helmugak.

Degurixa

 Kurutzeberri

Anboto eta Izpizte

Udalaitz

Urkullu urtegia

Aitzkorri

Kargalekun zaldiak lasaitasun ederrean.

 Pagoak eta elur orbanak

Degurixa bidean

Aitzkorri

Haize-errotak lanean

 Leku zoragarria! Lizar artean.


Degurixa

Mugarriluze bila pagadian gora.


Elegea mendia

Haize-errotak Mugarriluzerantz.

Bide-gurutzea.

Mugarrilutzek Aitzkorri eta Aratz

Lautadako urtegiak

Mugarriluze, Orixol eta Anboto.

Gorbeia, Aldamin eta Lekanda.

Orixol eta Anboto.

Gorbeia, Aldamin eta Lekanda.

Bide-seinalea eta natura

Hau bai bidegurutzea: Eskoriatza, Elgea, Arantzazu, Arlaban...

Makatzgainetik Orixol eta Anboto arratsaldean.

Gorbeia, Aldamin eta Lekanda.

Kurutzeberri, Aranguren...

Ekialderantz

Bidean zapia galdu egin dut, eta bueltan zutabe bati loturik bilatu dut. Poztu egin naiz, zapi xumea izan arren.

Gurdibidea.

Pagadia


Haritzak.

Bide nagusia utzi eta seinaleak jarraituz Dominaga baserriraino

Etzaustegi baserria, arratsaldeko argazkia

San Juanzaharreko karobia

Dorleta, sinesmena

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina