Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2015(e)ko urtarrilaren 1(a), osteguna

Urte berri, asmo berri.

Saldropoko bide-seinaleak, atzean Gorbeia eta Aldamin


Anboto

Lekanda

Atxuri pasabidea

Anboto, Izpizte eta Orixol

Lekanda

Gorbeia eta Aldamin

Lekanda



Aitzgorri

Anboto aldea

Lekanda



Aralar eta Aitzgorri

Anboto aldea

Aginagaldea. Honantz abiatu naiz izotza dela-eta, eguneko asmoa aldatu egin dut.

Bertotik Lekanda

Agina



Aginagaldeko pagoak

 Arimekortatik Aralar eta Aitzgorri

Anboto aldea

Atxurirako seinaleak eta Anboto

Arralderantz egin dut. Bidean lagun hurko hauek bisitatzeko.


Arraldetik Gorbeia eta Aldamin

Aldamin eta Lekanda


Aralar eta Aitzgorri

Ubide eta Aitzgorri

Legutio eta urtegiak

Anboto aldea

 Arratsa eta ura

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina