Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2014(e)ko maiatzaren 6(a), asteartea

Zer ikusi, a ikesi

Gernika-Lumo - Ibarrangelu ibilbidea. 15 km.

Gernikako Errenteria auzoa jo nuen. Oka ibaiaren ezker aldetik




Abiapuntu gunera edertasunaz gozatzeko aukera izan nuen. Trenbide bazterrean norbaiten esku zoragarria nabarmena da.



Penagarria askoren kuidado falta



Beukta gaitezen edertasunera

Egun zoragarria aurretik


Udaberriaren uzta bistara


Bidea

Aurrera begira zubitik

Atzera begira

 Zubi alboan, zeharkatu barik, hartu bidezidorra

Enderika auzoko San Esteban baseliza

Bidetik alboratu beharra dago. Merezi du.

Egurrezko bidea

Kortezubiko eliza. Atzealdea EreƱozarreko San Migel

Urdaibai Bird Center eta mahastia

Baserritarra etartean artoa garuntzen. Pena, motoa.

Bazkaleku

Arteagako dorrea

Ozollo landetxea

Ikuspegia


Bideaz okertu eta erlauntzak topatu

Bidea berruskaratzeko Isla auzoko korrikolari gazte eta adeitsu baten laguntza izan nuen


Bideko seinaleak: harripilak eta i.l.aren markak

Bidea. Eguerdiko eguzkiaren indarra


Artadian. Freskotasun itzela eta gozamen paregabea

Seinaleak

Atxarre, eta Garteiz auzoko teilatuak

Ibarrangelu

OgoƱo eta Elantxobeko kanposantua

Ibarrangelu

Gaurko ibilaldiaren helmuga

Aspaldiko eran autoestop egiten ipini nintzen, eta aspaldiko ezaguna bertatik pasatu zen eta berriketa baten bueltatu ninduen Gernikara.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina