Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

Bentara noa, bentatik nator, bentan da nere gogoa, bentako arrosa krabelinetan hartu dut amodioa.

2014(e)ko otsailaren 25(a), asteartea

Itsasoak errekak, iturriak eta ibaiak iruntsi.

123 eta 121 IL-ak elkar lotuz gauzatu dut gaurko ibilaldia.

Horretarako Bizkaibus-az baliatu naiz: Bilbo-Lekeitio.
Eta Lekeitio-n hasi dut gaurko ibilbidea


Aspaldiko untziola

Astarrika-ko San Lorentzo baseliza

Arrigorri eta Saturraran hondartzak

Gipuzkoa-ko kostaldea

Ondarru-ko itsasportua


Ondarruko Antigua-ko baseliza

Artibai ibaia zeharkatzeko Itsasaurre zubia

Hondartza-ko edo txakur txiki zubia


Galdona baserria

Bizkaiko itsasoa

Eraikuntza bitxia


Saturraran-eko kartzelaren oroimena


Kantauri itsasaldeko fruituak

Mutriku-ko itsaso-sarrera

Itsasportua

 Bide-seinaleak


Deba aldeko Urasandiko karobia

Deba ibaia itsasoratzen


Debatik Bilbora trenez bueltatu naiz

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina